مصاحبه آرشیو خبر ها
او بر نمی گردد، موراتا در یووه جواب داده

او بر نمی گردد، موراتا در یووه جواب داده

درخشش آلوارو موراتا در کنار شیرینی که برای هواداران یووه دارد این نگرانی را هم در دل هواداران ایجاد کرده که با ادامه گلزنی های او برای یووه با توجه به بندی که در قرارداد موراتا با یووه است ، باشگاه رئال مادرید تصمیم به برگرداندن او به مادرید بگیرد . اگرچه یووه هم می تواند با پرداخت مبلغی او را بطور کامل در اختیار خود نگه دارد .

در این بینن اما کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال عقیده دارد که موراتا به این تیم باز نمی گردد و در مصاحبه با گاتزتا اینگونه گفت :

" موراتا در یوونتوس خوب کار کرده و جواب داده است ، نیاز او با بازی کردن در یووه برطرف شده و توانسته شایستگی های خود را ثابت کند . او نیاز داشت که از فرصت هایش استفاده کند و با وجود پیشنهادهای مختلف خواست که به یوونتوس برود "

" مورتا مهاجم بسیار خوبی است . او سرعتی ، و با قدرت است و سبک خوبی در بازی دارد . او در خط حمله بسیار پرتلاش است و این چیزی است که هم برای او و یووه خوب بوده "

بازگشت او به رئال ؟

" در قرارداد او برای بازگشت بندی وجود دارد اما با شرایطی که او در یووه داشته فکر نمی کنم که چنین تصمیمی برای بازگشت داشته باشد و در تورین فوتبال خود را ادامه خواهد داد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: